Dlrcem Kızlar merhaba 29+5 te kontrolüm vardı doktor bebek doğum pozisyonunu almş dedi. Merak ettiğim şey şu ben hareketleri üst karın bölgemde hissediyrm. Bebek dönünce hareketleri kasıkta hissetmek gerkmiyo mu? Birde döndüğü hafta erken mi sizce. Tekrar döner mi?
Matahari Dlrcem bugün ben ilk kasıklarımda hareketler hissediyorum uyandığımda kasıklarımda ani kramplar oldu bir iki kez acaba benimki doğum pozisyonunu aldığı için mi böyle oluyor tam 29 hafta oldum bugün
Yasmina Normal gayet o haftada dönmesi, yukarıda hissettiklerin ayakları ☺️☺️ Benimki de hep sağ kaburgama doğru vuruyor 😅
Bebegiim Benimde tam tersi kızar bebeğim ayakları aşağıda kafası yukarıda ve ters bi vaziyette kasiklarima fln vuruyor çok kötü oluyorum 28 haftalıgım