prensesannesiiiiiiii Kızlar epidural normal doğum istiyorum bilgisi olan paylaşabilir mi? Süreç nasıl ilerliyor doğum uzuyor mu ne kadar sürüyor ıkınma sorun oluyor mu?
Morprenses prensesannesiiiiiiii ben doktora sordum çatı muayenesinden sonra konusurs dedi çevremde ne kadar aptal varsa hiç yapmadığı doğum şekli olmasına rağmen sakın yaptırma zararlı bilmem ne diyip duruyo. Ben korkuyorum doğumdan
Fasulyem2 prensesannesiiiiiiii hissediyorsun yine sancıları ama o son sancıları azaltıyor baya bi dayanılmaz ağrı olmuyo zaten artınca agrın söylüyosun bir tık acıyolar serumu hemen uyuşturuyo rahatlıyorsun hiç uzatmadı benim doğumumu. Aksine dinleniyorsun biraz ıkınma kısmı hızlanmış oluyo. Epiduralin sevmediğim yanı doğum sonrası anesteziyi vucuttan atma kısmını sevmiyorum kusma ayak agrısı vs bu doğumumda dayanabilirsem almıcam epidural ama muhtemelen alırım yine belli olmaz:) bel agrım 1 sene oldu ayakta uzun süre duramıyordum ama epidural olmasa da agrım olur muydu bilmiyorum epidural kaynaklı olmayadabilir o doktorumla konuşucam bu konuyu da :)
Hatice2780 Ben epudural doğum yaptim açılman ne kadar açık olursa doğumun o kadar kolay olur canim benimki biraz zor olmuştu açılmam çok az olduğu için bide belden iğne yapıldığı için bel agrısı oluyor şuan ben hamileyim yüne epudural yapmayı düşünüyorum
Hatice2780 Usenmezz99 belden uyuşturuldugu için sancılar çok hissetmiyorsun sadece alttan baskilari hissediyorsun
11mrv11 Morprenses ay kesinlikle epidural doğursalar tavsiyelerini ciddiye alıcam bilip bilmeden yok şöyle oluyormuş yok böyle oluyormuş falan filan zararlı bir şey olsa niye yapılsın bu hastanelerde 🤦🏻♀️
BabyLoveeee Morprenses benim doktorumda çatı muayenesinden sonra diyo,bir ay önceden bazı doktorlar şu şekil diyo çatı muayenesini beklersek iki hafta kala öğrenmiş olcaz🤷🏻♀️
Askiletotomsu Usenmezz99 yoo anestezi uzmanınız yanlış noktaya yaparsa problem. O yüzden hastanenin anestezi uzmanı çok önemli Önceden araştırılmalı.
Fasulyem2 prensesannesiiiiiiii benim doğumdan sonra valla belime bişeyler oldu aşırı hassastı mutfakta bi bulaşık yıkıyım mesela hemen agrı baslıuodu. Dayanılmıcak değil şükür her işimi yapıyodum ama bu epiduralden mi yoksa hamilelikten sonra yerleşen bi agrı mı bilmiyrum emin değilim cnm sezeryanda da epidural yapılıyor ağrısı oluyo mu acaba hiç bilmiyorum biri aydınlatsın beni de :)
Hatice2780 prensesannesiiiiiiii benim doğumumun üzerinden 3 yıl geçti arada bi eğilince agrıyor onun haricinde bişey kalmiyor
Morprenses BabyLoveeee aynen bende 32 de sordum hani önceden bileyim diye ama hiç bilgi vermedi haklısın zaten o hafta sezeryan dese pat diye doğurmuş olacaz 😄
BabyLoveeee Morprenses bende 32 de sorduydum aynı,şimdi 34 üm yine söylemez kesin bir sonraki kontrole artık☺️