Canım dört aylık hamileyim ve neredeyse %80 I bitti alışverişin. Arabasını dahi aldık çünkü eskisi gibi ucuz değil gün gün her şey pahalanıyor. Allah korusun alacak nefesi olana Rabbim her türlü can veriyor dua edip kullanmalarını nasip et demekten başka elden bir şey gelmez güzelce yap alışverişini kimseyi dinleme, sanki 8. Ayda alsak bir şey olmayacak mi? Olacak ise önüne kim geçebilir al sen. Bu arada skt ileri ise sıkıntı olmaz