Bende 3 hafta önce boğazlarım şişti mecbur augmentin başladım 7 gün kullandım, doktorum kullan dedi daha kötü olursun diye, bide udihindi yagı aldım boğazım için, nefes açması için de kozalak sirkesi, menbai şifadan, burun tıkanıklık balgam geniz akıntısı cok uzun sürdü 20 gün oldu daha yeni toparlıyorum