Kızlar bebeğim biberonla kucağımda besledikten sonra kusmuğunu geri yuttu sanırım ağzından ve burnundan kustu . Boğulma tehlikesi geçirdi çok korkunctu hemlik manevrası yaptım kendine geldi çok şükür. Ben kafası biraz dik bir şekilde besledim biberon ile mama bittikten sonra sırt üstü tuttum kucağımda o yüzden mi oldu acaba. Bir kaç arkadaşım biberon ile beslerken de yan tut bebegı sanki emziriyormuşsun gibi dedi . O sekılde bu risk biraz azalır mı ? Bir de aventin tek delikli biberonunu kullanıyorum olay başka bır biberonla oldu gercı ama aventte iyi mi ? Başka biberon önerisi var mı ? Biberondan kaynaklı mı yoksa benim tutuşumdsn mı ? Artık ne emzirmek ne beslemek istiyorum çok korktum ölümden döndü resmen 🥺nolur yardımcı olun