Hapyymami Kızlar 5+3 haftalık gebeyim sbhlrı aç karnına 1 yemek kaşığı üzüm pekmezi yiyorum zararlımıdır?
Aysu123cicek Hapyymami iyi diyorlar ama ben yedim hemde o kadar cok istoyorsum ki aserme dediklwr o olsa gerek ama ya etki yapdi butun vucidum kizardi kabarciklar oldu doktor alerjim dugun soyledi ama gebelikden oncede yiyordum hic olmazdi yinde dikat et
Yagmur2204 Hapyymami benim doktorum ilk haftalarda asla pekmez önermiyor bende kan yapar diye içiyordum şekerli olduğu için gizli şekere yol açabiliyor aşırı şekerli olduğu için pekmez içmeyi yasakladı