Nur-07 Kızlar şu anda 33.5 günlüğüm sezeryana ne zaman alırlar bir arkadaşım 38 haftada alırlar dedi ama erken alırlarmis bileniniz varsa bana yardımcı olur musunuz
iremss Nur-07 ilk gebelikse sorun yoksa 38den sonra alırlar ama ne kadar geç o kadar iyi mantığı ile 39 da da alabilirler
ipek_sahin97 Bi sorun yoksa 40a kadar bekliyorlar ilk çocukta bana beklicez dedi 40a kadar benim bebiş sabırsız çıktı ama bugün geldi 🙄🙄
ipek_sahin97 Allahneverdiysee ameliyat sırasında değil ama sonrasında zorlandım ben ağrılarım çok var
ipek_sahin97 Allahneverdiysee dokunuşlar elbette hissettim çekiştirmeyi filan da hissettim ama acı vermedi
_yagmurcuum_ Beni 38+6 da aldılar canım çok rahat geçirdim spinal Sezeryan oldum 34 gün oluyor ilk gün biraz ağrım oldu ama sürekli ağrı kesici yaptılar zaten ertesi gün hafif sızıdan başka hiçbirşeyim yoktu hastaneden getirdiklerimi kendim yıkayıp astım hatta😂