Hllemrgks aynen bnde ana kucağı mecbur alacağım araçta bebegi kim tutacak yoksa nereye koyacağım hem emniyet kemeriyle kitleniyor güvenlikli hem ilerde daha büyük oto koltuğuna geçtiğim de alışması açısından onun hep bir yeri olmalı diye düşünüyorum. Bir arkadaşım hiç kullanmadı arabada hep kucağında getirdi götürdü şimdi çocuk emniyet kemeri takmak bile İstemiyor üstelik hala oto koltuğu da yok bana cok riskli geliyor. Yani en az 4-5 yasına kdr bile oto koltuğu kullanmak gerekiyor şimdilik ana kucağı ile bu duruma alışır diye düşünüyorm 🙏🏻