emineessahin güzel temiz hastane cuma günü aşı için gittik. Doğum ücretlerini odaları sorduk ayaküstü tek kişilik odalar bir de suit odalar varmış 1+1. Ama asyaya gidiyorum şuan eşim avrasyayı beğendiği için orada doğum yaparsın diyor. O yüzden araştırıyorum şimdi doktorlar iyi mi hastane ebeler falan