Anneoluyorummmm @Pptya Şuan bunu duyduğuma çok sevindim. Bende memnunum gebeliğimin başından beri kendisine gidiyorum. Siz kime gidiyorsunuz
Pptya Anneoluyorummmm Bana çok uzak maalesef ama şişli Türkiye Hastanesi’ne gdiyorum daha önce kadın hastalıklarından operasyon geçirmiştim Dr um hem tedaviye devam edip hem gebeliğimi yürütüyor😌