EsraGlgr Merkhaba kızlar Nisan sonu Mayıs başı gibi hastaneye götüreceklerimiz nasıl olmalı, kendimize pijama veya geceliği uzun kollu mu tercih etmeliyiz?
BMelek EsraGlgr mayis basi dogum yapicam bende kisa kollu dusunuyorum hastane sicak oluyor diye yanima uzun kollu hirka gibi birsey almayi dusunuyorum
Aselinkooo EsraGlgr pijama takımları çok kalın olmuyor zaten uzun kolluda olabilir. Ama hastane sıcak olur yani. Ben tesettürlüyüm oyüzden uzun kollu ince koyarım. Yarım kollu alırsam da lohusa takımları oluyor onların üst hırkaları oluyor zaten. O şekil evimde var onu koyucam 😊 benim de Nisan 29. Görünüyor. Ama sezeryan olma ihtimali var. Oyüzden öne çekebilir.
Kumsalsmom EsraGlgr kısa kollu almayı düşünüyorum üzerine sabahlık veya hırka alınabilir duruma göre bence ama sıcak olur o zamanlar diye düşünüyorum 🤔
Zeyneptaskin Bence ne kadar kalın giyilirse o kadar iyi uzun kollu alınmalı mayısta o kadar sıcak olmaz koridorda yürüyüş falan yapılır terleyip soğuma durumuda var
aysnrsvs EsraGlgr Mayıs başı doğumum İzmir deyim kısa kollu alicam o zaman ki havaya göre hırka koyabilirim ama sıcak olur buralarda 😉
eser-d Bende Nisan sonu yapacağım hastane çantama ne olur ne olmaz hem uzun hem kısa takım koyacağım 😊