Rabiazeynep Hanımlar önerdiğiniz veya kullandığınız çatlak kremi var mı acaba? 3 aylık hamileyim ilerisi için soruyorum ❤️
Ebru123- Rabiazeynep lierac çatlak önleyici kremi önerebilirim fakat bu da çok yeterli gelmiyo genetik faktör açık ten rengi bunlsr da etkileyebiliyor çatlamayı
Eka110417 Rabiazeynep lierac çatlak önletiyici jel. Çevremde herkes kullandı sıfır çatlakla doğurdum dediler bende kullanıyorum. Bel göğüs karın sürmeyi unutma ama. 12+3üm bu arada 9. Haftadan beri kullanıyorum
Ebru123- Rabiazeynep badem yağı bebe yağı da kullandım yine çatladım bi anda büyüme atağı geçirdik hele önceden pilates yaptığım icin çok sıkı bi cildim vardı bu da kötğ yönde etkiledi 😒
mk1212 Kızlar ben kantaron badem yağı bio oil ve hindistan cevizi yağı kullandım günde en az iki defa yağladım ama çatladım genetik önemli diye düşünüyorum her türlü yağlayın kaşınmamak için en azından