Sadriye35 Kızlar bugün belim leğen kemiğim çok ağrıdı gebeligim riskli olduğu için bütün gün yatyorum bu yüzden olabilir mi ? Bel ağrısı için erken bi haftada olduğumu düşünyorum 14. Haftada bel ağrısı yaşayan var mı
GamzeDurmus Sadriye35 valla daha 12 hafta olmama 1 gün var bak 12 de olamadım, ama nereden baksan 9-10 haftadan beri çekiyorum bel ağrısını 🤷🏼♀️
Usenmezz99 Sadriye35 ben ben 2 hündür ağrıdan ölfüm geçmek de bilmio ıyuyorum kalkıyorum bi bakmışsın daha da şiddetlenmiş inşallah gecer
Toyii Sadriye35 14+6 iki gündür aynı yoğun bel ağrısını yaşıyorum ama bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum doktorum da olabilir dinlen diyo sadece, korkmayın inşallah geçicek
Sadriye35 Asaf23 evet sırtıma doğru çıkyo benim de riskim olduğu için her şey beni korkutuyor özellikle bel ağrısı 😔
Sadriye35 GamzeDurmus ilk haftalarda benim de çok kötüydü daha hamile olduğumu bilmeden önce ama sonra düzelmişti bugün tekrar başladı
Usenmezz99 Sadriye35 inşallah onun sebebide pelvis kemikleri genişkiyonuş birde rahim büyüyomuş ondanmış ama aprı kesicide yok evde bakalım napıcam rabbim şafi ismiyle şifa versin amin