Ozlem2206 amiiin insallahh 🤲🏻 Allah razı olsun, evet doktorumda aynısını söyledi her ihtimale karşı yine ciğer geliştirici iğne yaptı, biz elimizden geleni yapalim hiç değilse 37nci haftaya kadar tutalım diyor bakalım düne bakarak bugün sancılarım hic yok denilecek kadar az. İnşallah biraz daha erteleyebiliriz dogumu