Mehtaptuncayy Kalp atışını dinledik ama hiç duyulmadı yani ekranda gözüktü atışı ama hiç anlamadım atışını 6 haftalığız normal mi 😞
Kubrailkan Biz 5+5te çok net duyduk. Bir sonraki kontrole haftaya çağırmıştı doktorum. Arkaya saklanmış dedi çok derinden ses geldi Kalp atışını çok çok az duymuştu doktorum🥺 belki öyle olmuştur 🙏🥰