Makskala ahh ahhhh en büyük sıkıntı bu herhalde. Hiç sıkıntısız hamileliğimi geçiriyorum derken yaklaşık 30. Hafta itibariyle başlayan mide yanması mahvetti beni. Ama buna mide yanması denmez, sanki ciğerlerim acıyor, yemek boruma kezzap dökmüşler, ağzımın içinde artık o mide asidi. Geceleri iyice kötüleşiyordu. Gavisconun pembe şişesi en iyisi, biberon gibi yanımda taşıyorum resmen. Haftada 1 şişe en az bitiriyorum. Bazen 2 şişe bitiyor. Midem yandıkça yudum yudum içiyorum. 38. Haftam bitiyor artık birazcık azaldı diyebilirim en azından ağzımda değilde boğazımda gibi 😅