2 aylık kızım var şimdiye kadar hiç soyun yaşamadık 2. Ay aşısını yaptırdıktan hemen sonra memeyi aniden bıraktı bir daha da almadı mama destekli besliyoruz emzik emmiyor biberonla veriyoruz mamayı. Tavsiyesi olanlar aynı durumu yaşayıp da çözenlerden tavsiye bekliyorum