Eslem_1 çok şükür tabi hamileliğe engel olmadı Allahtan. Ben tüp bebekle hamile kaldım ikiz bebeğim oldu ama adenom ile ilgili değildi sorun, çikolata kistim varmış. O süreçte prolaktin beni hiç uğraştırmadı değerim düşüktü hep. En son MR çekildiğimde ameliyat ve Işın tedavisine rağmen, ilaçları sürekli aralıksız kullanmama rağmen 1,5 cm civarı vardı tam net büyüklüğünü hatırlamıyorum.