Ben ilk gebelik tahlilini sağlık ocağında yaptırdığım için hemen kayıt açtılar, test sonucunda aradılar kişisel bilgileri alıp dosya açıyorlar,19. Haftaya 1gün kaldı yine arayıp çağırdı ebe izlem için son yapılan tahlil sonuçlarını ister misiniz getirmemi dedim getir tekrar canını yakmayayım boşuna dedi. Önceki gebeliğimde de kalp atışlarını duyduğumuz gün doktorum artık sağlık ocağına bildirebilirsin dedi çünkü geç bildirilince ceza alıyorlar sanırım