28 haftalgz bnm akıntım cok fazla oluyor ve bulank olmaya başladı doktrumz normal diyor.en son fitil wermşti kullandm. Ara ara dewam etti. Bu sabah yıne aynı durumla karşılaştım ne yapacgmı şaştm artık bnden hiç vajinal kültr almıyorlar. İdarr yolu enfeksyonda var kültrde üreme olmadgından ilaça gerek duyulmadı. 1 hafta sonra kontrolüm var artk yapmasını üstelycem. Vajinal küktr Bebege bişey olucak diye korkuyorum. Eger yine yapılmazsa özele gtsem bana bakmaz mı serklajlyım baskası bakmaz dıye de gidemıyorum