MuhendisHanim DerinMavii ilk taktığımda bende öyle düşündüm hatta zorlandım ama kullana kullana alışıyorsun hatta bir gün boyunca kucakta dolandırma da olmuyor kafa tutuyor arkaya atıyor kendini her türlü sıkıntı..
Nelmali DerinMavii ben 4. Ay atağını bekliyorum enlerden biri diyor herkes 5.haftada perişan olmuştuk 8. ve 12. Haftalar da bayaaa yordu ama bebegi tanıyınca ilki kadar panik atak geçirtmiyor en azından 😅