Ceyduygu
@Serap_35 evet kullaniyorum ama oturduğum yer küçük kasaba gibi bir yer cok fazla avmdir mağazadir gezmedim daha. Sadece markete pazara annemlere hastaneye giderken kullandım hiç şu şöyle olsaydi demedim açıkçası memnunum ve hafif bence kullanimi aşırı rahat. Instagram da @ikizmiannesi var o kullaniyor doğumdan itibaren kullandığını ve memnun olduğunu söylemişti. @guzellikhemsiresi var dilek hanim o da yanyana modelini kullaniyor. Gozlemledigim kadariyla arka arkaya kullananin çoğu da büyüdükten sonra yanyana modeline geçmiş bende direkt yanyana aldim 😊