Gzdecinar böbrekte genişleme bizede dendi takip dedi ama her kontrolde bakıldı doğduğundada vardı bir böbreğinde genişleme 1 yıl içinde normale döndü canım sonradan öğrendikki çoğu bebekte böbrek genişlemesi oluyor ve düzeliyormuş kalbine gelince kardeşime demişlerdi doğar doğmazda bakıldı hiç birşeyi yoktu yani içini karartma %100 doğruluk payı yok başka bir hastanede başka bir doktora görünmeni daha tavsiye ederim