Bella Arkadaşlar Merhaba, sabah öğlen akşam işten ve evden vakit bulduğum her an burada doğum hikayelerini okuyorum. Günlük bebek gelişimine bakmayı bıraktım, direk foruma girip yeni doğum hikayesi var mı acaba diye bakıyorum😇 18+4üm, normal doğum istiyorum ama tabi ki ne olur bilinmez. Birde girip internette normal doğum izledim, izlemeseydim keşke😅 Benden tavsiye izlemeyenler sakın sakın izlemesin. Benden önde olanların her türlü tecrübesini bilmek okumak çok güzel. Daha şimdiden doğum heyecanı sardı beni. Birde tam 40hafta olarak hesaplandığında bakıyorum finallerim var ve endişeleniyorum.😅 3.üniversite okuyorum da başıma iş aldım. Yani neyse diyeceğim şu ki hepiniz iyi ki varsınız, moral destek oluyorsunuz.
Bella Deletedmom15257 ben zaten 13yıldır sağlık sektöründeyim, hiç bir şeyden etkilenmiyordum ama sanırım hamile olduğum için ve benim de yaşayacağımı düşündüğümde baya kötü oldum.😣 Yazılanları okuyunca daha kolay geliyordu:)