Minikbiranne_ İki aydır olmuyorum ya benim gibi olan var mı düzensizlik oluyormuş da bu kadar sürmesi normal mi? Doğum yapalı 6 ay olacak hep düzensiz oldu
bebekveannesiii Minikbiranne_ normal mi bilmiyorum ama ablam 1 yıl önce doğum yaptı doğumdan sonra hiç adet olmadı
Hatice_32 Minikbiranne_ süt koruyor olabilir canım benim kayinvalidem demişti emzirdigi sürece gelmemiş onun da 3 çocuğunda da ama dikkat etmek gerekiyormuş gebe kalmak kolay oluyormus
Minikbiranne_ Hatice_32 ayy gerçekten mi bende süt koruyor gebe kalinmiyor sanıyordum Tabi korunuyorum Allah’tan🤦🏼♀️ teşekkür ederim 🥰