26 hafta 6 günlük hamileyim sağ tarafım inanılmaz ağrıyor ve batıyor yürüyemiyorum ağrım sürekli migdemi bulandırıyor hicbirsey yiyemiyorum 4 gündür kendimi geçtim bebeğime üzülüyorum lütfen bi bilgisi olan bilen ne yapılmalı çok dua ederim lütfen doktora çıktım bebek iyi bebekte sıkıntı yok dedi randevu verdiler ultrason 2 ye ama o gün gelesiye kadar inanın ben acıdan ölücem ailem perişan sürekli acildeyim ama birsey yapmıyolar paroldan başka maddi durumlar sıkıntı özele de gidemiyorum 😢