defneveannesiii
Valla çok iyi geçti. Hiç abartılacak bir şey yok ya canımız çıkmıyo ya. Arkadaşım bana demişti acıdan kendime gelemedim bi gün bilmem ne hocayla konuştum anlattım gerçekten çok mu zor böyle dedi arkadaş fln sakın dedi kimseyi dinleme doğuma kadar herkes bir şeyler der sana. İstersen yapalım tecrübe de Olur tamam dedim. Başka bi odaya gittik önce ultrason çubuğuula zaten çok basit yeter ki kendini kasma illaki oluyo başta kasma ama sonra rahat bırak kendini hrmrm oluyo bitiyo sonra da Çatı oldum. Bak dedi bolca jel sürdüm yavaş yavaş paröağıyla içine sokup hafif çevirdi kaç defa ama yemin ederim ki kendini rahat bıraksan o kadar rahat ki. Kafada bitiyo her şey olup bitiyo yok kan geliyormuş sonra yok lekemiş hiç olmadı bende. Bide 34 ve sonraki haftalar hep nst önce bide randevusuz geliyon sabah bende 9
9 buçuk fln gidiyom öylr işte. Çatı muanesi de zannetmiyorum yapsınlar 33 34 te fln son haftalar oluyo dedim ya kendi isteğimle oldum 35 te çatıyı hayırlısıyla doğum da yaparız biter gider inşallah. Her şeyin bi zorluğu vardır ama lütfen şu çatı muanesi fln hiç kafana takma bazıları o kadar abartıyor ki çok şaşırdım zaten olduktan sonra