aysozcann 38+2 yim sabahtan beri çok karnımda kasılmam ve ağrım var saatte 1 geliyordu sonrasında 20 dakikada bir şimdi ise 15 dakikada bir geliyor ama ağrı çok şiddetli de dayanılmayacak kadar da değil Nişan ve su gelmedi gitmelimiim sizce
Seymaben aysozcann bence doktorunuzu arayip bilgilendirin nisan ve su gelmedende dogum baslayabiliyor diye biliyorum🤔
Zeynepp97 aysozcann Hastaneye git doğumun başladıysa suyunu doktor patlatıyor zaten illa gelmek zorunda değil hayırlısı olsun inşallah
Tugcevemercimek aysozcann sıcak bir duş al eğer artarak devam ederse dogum sancısı hem sıcak su iyi gelir açılmana
Selin12- aysozcann canin katılmalarını say eğer 5 dakika da bir girerse ozaman hiç beklemeden git şimdi girsen bile strese girersin insan öyle oluyor çünkü hastane ortamında biraz daha evde bekle bence hani 5 dakika olmazda 10 dakika olur ozaman hemen git nst ye sokarlar canım