Gizem1186 Merhaba kızlar bisey danışmak istiyorum 19 haftalik hamileyim, nefes sıkıntım cok oluyor, burnum tıkanıyor alerjik bi durumum var ilac kullanamıyorum ondan mi acaba yoksa gebeliklerde oluyor mu, iyi gelen bişey varmi önerebilceginiz
Zarifhnm1 Gizem1186 bende de var 20 haftalığım merdiven çıkmayı bırak iki basamakta nefes nefese kalıyorum
Tazeanne0134 Gizem1186 hamilelikten canım hele sen son günleri gör abooo bende 20+0 haftalık hamileyim otururken bile nefes nefese gibi nefes alıp veriyorum sen düşün
Carriebradshow Gizem1186 bende de var canım. Hiç böyle değildim ben. Eşim bile diyor hamilelikten sonra senin nefes alışveriş değişti geceleri de horluyorsun diye 😄 sürekli burnum tıkanık nefes alamıyorum. Özellikle geceleri çok daralıyorum. Doktoruma sordum hamilelikte oluyormuş gebelik riniti deniyormuş sanırım. Doğumla birlikte geçiyormuş. Bir tane burun damlası önerdi. Bir de odaya buhar makinesi koyabilirsin rahatlatır dedi.