Fiyatların hepsi artmıştır malesef muayene ücreti de koyuyorlar üstüne birde 🤷🏻♀️ dün şehir hastanesinde muayene oldum erzat beye yönlendirdi doktor ama danışmadaki kızlar sıra vermediler doktor ayrıldı başka kuruma yada özele başvurun dediler tekrar doktorla görüştüm geri başlayacak hafta içi sıra alın dedi niğdeden sevkli olarak gitmiştim telefonla da sıra verilmiyormuş napıcam bilmiyorum çok sinir oldum kimsenin birbirinden haberi yok hastanede