Eda_65 ilkkalpatisi kaç haftalıkken öğrendiniz yarın 16 haftalık olucam acaba gitsem belli olur mu ya
Ozgeozgul ilkkalpatisi peki belirtileriniz nelerdi merak ettim :) bulantı oldu mu sivilcelenme oldu mu ? İştah nasıldı birde kaçıncı hafta öğrendiniz
ilkkalpatisi Ozgeozgul bulantım olmadı sadece her şeyden tiksiniyorum diye geziyorum evin içinde ama iştahım iyi sivilce de olmadı 😂 bilmiyorum kızsa budur diyebilceğim bir belirti yok malesef kii :(
ilkkalpatisi bir de doğruluk payı nedir bilmiyorum ama çin ve rus takvimi tuttu, yüzük testi tuttu, kan yenilenmesine göre yapılan test var o bile tuttu 😂😂
[silindi] Ozgeozgul http://cin-takvimi.gen.tr/otomatik-cin-takvimi-hesaplama bu sayfadan baktığınız doğru çıkıyor hamile kaldığınız ay önemli ve tam doğum tarihi
[silindi] Ozgeozgul benimde son adetim 21 Eylül işte Eylülde hamile kaldıysam kız çıkıyor ama Eylül’de kalmadım çünkü ilişkimiz Ekimde oldu Ekim ayına göre de erkek çıkıyor hayırlısı artık
[silindi] Ozgeozgul yok misal benim son adetim 21 Eylül 2021 ben ekim ayında hamile kalmışım buna göre erkek çıkıyor ama bakalım 93 doğumluyum