Nurss34 ben kullandım ama sanırım onla hamile kalmadım. Çünkü ben ocak şubat ayında kullanmıştım onu. Otunu değil suyunu aldık eşimle beraber sabah aç karnına yarım çay bardağı içiyoduk. Böyle papatya ıhlamur gibi paketlerde satılan köküde vardı ondan da aldık demliyip içiyodum ama hamile kalmadım. Nisanın başlarında aslan pençesi ve civan perçemi mi ne poşet çayını aldım onu içiyodum sabah akşam nisan sonu da hamile kalmışım. Ama buna kadarda o çakşırdan sonra keçiboynuzu incir kurusu ve havuç kaynatıp içiyodum, sonra soğan suyuda kaynatıp içiyodum. En son da aslan pençesinde hamile kaldım. Şubattan nisana kadar çok şey içtim hepsinin etkisi olabilir bilmiyorum