deletedmom213 Betus93 bence bunu doktoruna sormalısın. Emzirirken içilceğini biliyorum ama hamileyken yorum yok :)
Dyg34 Betus93 hamileyken içeni gördüm ama sen doktra gerci doktora da herzaman ulasılamıyor ınsan eczaneye yada sor bi saglıkcıya danıs yani ne olur ne olmaz
Betus93 deletedmom213 doktorum kendi kendine dusur diyo. Tedavi yok bise yok. Hersey yasak. Agriyi o cekmiyo ki bana yardimci olsun☹️☹️Valla caresizim. Herkes ne derse onu arastiriyorum
deletedmom213 Betus93 Dr ne derse o ozaman. Yada tek bi dr a bağlı kalma, git başka dr larada sor. Birinin bilmediğini öteki biliodr. Kendi başına, sağdan soldan duyduklarını uygulama, olan bebeğe olur Allah muhafaza.
Betus93 deletedmom213 yokk oyle her duydugumu yapsam allah korusun 😓 arastiriyorum. İyi diyolar kullandik diyolar. Oyuzden soruyorum. Netten baya arastiriyorum