Ben de influenzadan günlerdir hastaydım. Öksürük bitiriyordu beni. Çok kötüydüm. Ateş, halsizlik, sırt ağrısı, burun akıntısı. En son burnum koku da alamayınca test verdim negatif çıktı. Ertesi gün şiddetli öksürük korkusuna ben de bir kadın doğuma gideyim dedim kontrol için. İkiz olunca riskli oluyor ya tedirgin oluyor insan. Doktor direk yatış verdi. Beş gün boyunca zatürreden hastanede yattım. Serumlar, antibiyotikler, havalar, ilaçlar neyse ki dün akşam çıktık ben de bebişler de iyi şu an çok şükür 😢🤧 bence siz de doktorunuza danışın en azından bebişleri bir kontrol etsin içiniz rahat eder. Geçmiş olsun çok .💐