Deva22 Gzmbuga05 ben 15.haftada doktorumun tavsiyesi üzerine yaptırdım ertesi gün biraz halsizlik yaptı sadece bir de kol ağrısı o kadar.
dilaraulusoy Gzmbuga05 12. Haftadan sonra doktorum yaptır dedi ama ben biraz tedirgindim antıkor baktır bi evdeyım sürekli zaten baktırdım 2000 in üstü çıktı çok iyi dedi yaptırmadım 16 haftalığım şuan
Ozlemyvz Gzmbuga05 21+6da oldum 3. Dozu. Kol ağrısı ve az halsizlik yaşadım sadece 2 gün geçti sonra.
Gonul_enes Gzmbuga05 ben 15 gun once oldum, bebegim 4.ayina girecekti diger ikisini 27+4 32+4 de oldum
BaLevLat34 Deva22 3 aydan sonra vuruluyormuş ben öyle biliyorum açıklama yapıldı hatta ama daha dr uma danışmadım tabi
Deva22 BaLevLat34 evet benim doktorum da 12.haftadan sonra öneriyor hatta ben de iki dozum var diye olmak istememiştim ama bebeğin de antikor kazanması için olmamı söyledi doktorum
Maviyisevenkadin Hamilelikten önce 1.dozu, 12.haftada 2.dozu oldum. 30+2 de 3.dozu olacağım doktorumun önerisiyle.
BaLevLat34 Deva22 Evet öyleymiş ben de beklemedeyim hayırlısıyla 3. Cüyü de olucaz artık 7haftadayım daha
Surprizanne Ben cuma günü oldum dün aşırı başım döndü vertigo gibi ayağa kalkamadım korktum biraz bugün iyiyim çok şükür 19. haftadayız
Mrv1007 Gzmbuga05 dün oldum 29+5’teyim. Kol ağrısı var biraz da halsiz gibiyim baska bir etki hissetmedim
Merveonay Gzmbuga05 dün oldum canım 3. Dozu 17 haftalık hamileyim dün akşam 19:00 gibi olduk bugün öğlen 3 e kadar hiç birşey yoktu yan etki olarak şuan bi ateş basıyor bi üşüyorum bide etlerim biraz ağrıyor gibi ama çok abartı değilim iyiyim şükür 🙏