14 biticek iki gün sonra 15 haftaya gireceğiz ama benim bu aralar kasık ağrım göğüs şişliğimin gittiğini hissediyorum ve hamileliğimin başından beri mide bulantım olmadı belim ağrıyordu arada bi kasık ağrısı oluyordu ama şuan bunlarda olmayınca acaba bişey mi oldu düşüncesi var hep aklımda haftaya 16 haftalıkken cinsiyet için gideceğiz kısmetse panik atağım tetikleniyor bu tarz durumlarda sizde de olduğu oluyor mu