Mnk16 Ne yesem ağzımda acılık kalıyor yemeğim yadı normal ama yemekten sonda acı tat geçmiyor ağzımdan 10 . Haftama giricem bu arada yaşayan var mı bunu ne zaman geçer acaba
Mnk16 Ay o kadar dayanabileceğimi sanmıyorum yemekten sonra birşey yapıyor musun geçmesi için bi çözüm bulabildin mi canım