Seminay Kızlar bi saat oldu iç çamasırıma değmiş doktora dedim sancın yoksa gelme dedi sizce doğum ne zaman baslar
asyaninanneyim Seminay canım benden de 3-4 gün önce sarımsı kahverengi akıntı geldi 2 cm de acılmam var hic bir sey olmadı sancım yok 😀 dogası yok