moom222 yok canım hiç bir problem olmadı prilam diye bir ilaç var onu kullandım çalışan biri olduğum için çok zor oluyordu onu da doktorum ilk iki ay kullanmama izi verdi bebek büyüdükçe idare edeceksin dedi işte alternatif olarak beyaz nohut vs onlarla bastırmaya çalıştım bastıramadığım zamanda çok oldu yani bir süreç geçecek bulantının olmasını doktorlar iyi bir şey olarak değerlendiriyor bulantı varsa gelişim vardır diyorlar zaten ilerleyen aylarda alman gereken kiloyu alıyorsun ben 52 kilo ile hamile kaldım 30.haftadayım 62.kiloyum aldığım kiloyu bebeğe aldım kollarım bacaklarım eskisi gibi sadece karnım var