bebegim123 2 gündür neyi bekliyorsunuz ki? Doktora gidin hemen. Ben 4-5 saatten fazla hissetmeyince hemen tatlı bişeyler yiyip soluma uzanıyorum vişne suyu falan içiyorum çikolata şeker yiyorum. Dinleniyorum. Olmadı karnımı dürtüyorum. Hala 1 saat falan tepki alamazsam giderim doktora yani neyi beklediniz 2 gündür anlamadım