bejanne00 Dün adetimin 2. Günüydü mide bulantısından uyuyamadım. Ayrıca bugün 3. Gün hala kasıklarım ağrıyor. Geçen ay yumurtlama günlerini takip ettik. Ovulasyon testi ile. Başına böyle bişey gelen var mı ya? Yarın sabah kan vermeye gidicem.
bejanne00 Kahveli yok yapmadım. Sol kasık ağrım devam ediyor sürekli başım dönüyor şuan bu durumdayım
bejanne00 Hgmom1 bende yarına randevu aldım ama bakalım. Yani içimden bişey geçmiyor da bişey varsa en azından erkenden bakılsın
bejanne00 Hgmom1 Sağlık ocağı 10 a kadar kan alındığını söyledi :( siz test verebildiniz mi? Akşam acile gideceğim eşimle kan vericem
Hgmom1 bejanne00 Canım kadın doğuma geldim ben ultrasonyonla baktı rahim duvarı ince şuan gebelik yok dedi ( bu arada kahverengi leke geliyor) çatala çıktım adet kanaması bu dedi benden hormon testi vs. Testler istedi inşallah birşey çıkmaz 🙏🏼🙏🏼