Kizlar hamileliğimi 5+1 de öğrendim. Öğrendiğimden beri doktorlar hep iki kese gördüler. İkizlere hamile olduğumu öğrendiğim gün bir kanamam oldu doktora gittim acile ikiz gebelikte olabilen bir durum dediler hep. Ama içlerinin dolu olup olmadığını bilmiyoruz diyorlardı. Şuan 7+6yim tek kese gözüküyor. Kalan kesenin şeklide bozulmuş. Bebekte 1 hafta geri gözüküyor. Diğer keseye noldu diyorum doktora gözükmüyor diyor. İkiz olduğunu öğrendiğimde ki gün kananam dışında bir kanamam olmadı. Değerlerimde de hep ikiz olduğu gözüküyordu şimdi diğeri yok. Doktorum bu tarz kaybolmalarin olabilecegini söyledi ama içim hiç rahat değil.Suan mi doktorumdan yılbaşı yüzünden randevu alamadığım için önce medipol ve memoriala gittim hep bu zamana kadar ikiz dediler 2 gün sonra doktorum tek gebelik dedi. Onerdiginiz iyi bir doktor var mı ? Başka doktora da gitmeli miyim?