narinbianne Kızlar gebelik düşünüyorum ama çok heyecanlıyım ve öeraklıyım acaba oldum mu diye. Adetime 5 gün var sizce kan testi vermeli miyim?
dezgi narinbianne merhaba şimdi verseniz çıkabilir ama yinede beklemek sağlıklı ben 8 gün kala idrar da 2 saat sonra da kanda öğrendim ama şuana kadar endişeyle bekledim çok şükür artık Değerim yüksek 💕
Didemardaa Çok erken olur ben de adetime 5 gün kala erken test yapmıştım negatif çıkmıştı adet günümde tekrar yaptım silik çizgi çıkmıştı en azından adet gününü bekle canım :)
Zeynosunannesii narinbianne bencede geçmesini bekleyin geç döllenme falan oluyo stresli oluyo sonrası hem ilk denemeniz sanırım bu ay negatif görürseniz uzulebilirsiniz bekleyin her ihtimali düşünün
narinbianne Zeynosunannesii yok bu ikinci denememiz ilkinde dış gebelik olmuştum onun da stresti var biraz🥲
EbruGnc Canım ben adetime 8 gün kala idrar testi yapmıştım çift çizgi çıkmıştı gidip o gün verdim kan mesela 😊
EbruGnc narinbianne hakkından hayırlısı olsun canım rabbim sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin inşallah 🥰