serpilctn gizzemj ben kundaga karşıyım ya bebeklere eziyet sadece o kundagi açtığında nasıl elini kolunu geriyor rahatlıyor yazık 😊ben yapmayacam çevremdeki çoğu ksiide yapmadı bi sıkıntıda yasamadilar
iremcannn1907 gizzemj bebeğe bağlı kesinlikle. Biz çok denedik mümkün değil sevmedi. 1. Gün alıştırmaya çalıştık ama alışamadı. Böyle olukta alıştırabilen varsa yardım kabul edebilirim 😂
Sevgi0147 gizzemj oglum kış çocuğuydu kurduk yaptim buda yaz cocugu olacak eğer bir sıkıntı çıkmazsa bunuda kundak yapacam
esmerrmm gizzemj bastannberi kundak yapmiyorum kollarini gere gere uyuyor 😄 . Ama bazen surekli kollari oynadigi zaman cok uyaniyor ozman müslin bezi yarim kundak seklinde yapiyorum toplasan 4. 5 kerr yapmisimdir sevmiyor zaten
yagizinannesii serpilctn bana da yap dediler yapmadım şükür bir şey olmadı. Eski insanların işleri bunlar bence.
Zeyyyn gizzemj 🤣 benim kızı hiç kundaklayamdm özgür çoçuk ultrasonda eli yüzündeydi hep öyle uyudu daha çok bağırırdı kundak yapınca kundak şart değil aslında
serpilctn yagizinannesii valla o bebeğe işkence bence benim gözümde işkence ediyorlar çocuklarına bile bile 😀
yagizinannesii serpilctn aynen. Öyle benimki salına salına yattı valla rahat rahat hala da rahatına düşkün en güzeliii
Boesie gizzemj Extra bisey almana gerek yok bence canim penye battaniye veya genis muslin beze sadece kollarini saracak sekilde kundak yapabilirsin bacaklari bosta kalsin
mercimeginannesiiii gizzemj Ben yapılması gerektiğini düşünüyorum. Müslin bez alıp kundak olarak kullanılan inşallah.