Elf55 korkar canım korkar dedim ya seni çok iyi anlıyorum diye geçecek ama tamam mı dua edelim birbirimiz için 🤲🤗ben ameliyat olmadım canım alttan halka takıldı 4-5 dakikalık bi işlemdi rahim açılmaya çalıştıkça bu halka sıkacak demişti doktorum çok şükür öyle de oldu canım Rabbimin izniyle tabi sonra progestan fitil kullandım pruluton iğne vurundum canım öyle öyle geçti şükür ben tam 24 haftalıkken öğrenmiştim canım ve hemen o gün takılmıştı halka sana da yapılabilirdi aslında niye yapmadı ki canım doktorun dedi mi bişiy