Esraa_21 Kızlar ben 3 aylık gebeyim geceleri sancı oluyor karnimda gaz sancısı nasıl geçer uyuyamıyorum yardımcı olun bana
glsm_kr8383 Esraa_21 Kayısı hoşafı yap kendine canım o kadar iyi geliyo ki ayakların sıcak su içine koy bi kovada battaniye ile dizlerini ört geçer inşallah
Kuzusunannesi Esraa_21 ay geçen de ben ölüyodum yoğurdun içine az tarçın az da kimyon atıp karıştır ye yarım saat sonra hiç bişey kalmıyor