annesinin_beybisi gunaydin güzel kardeşim yapman gereken tek şey dinlenmek endişe etme ilaçlarını kullan arkadasim kanaması olduğunda dedi ki sanki bebek düştü sandim öyle bir parça geldi benden ama ilaçlarını kullandı kalkmadı istirahat etti şu anda kızı 9 aylık hayatta yani anlıyorum heyecanlıyım streslisin aynı şeyleri yaşamak istemiyorsun bolca dua et ve sabret şu anda senin yapabileceğin tek şey yatıp ilac icmen dinlenmen öyle bir şey olmayacak Allahin izniyle de kan vermen olumsuz durumda bunu önlemez ama o an yaşayacaığın strese girmemen kendini yormadan olumsuzlukları önler. Sabret 9. Gu sonunda çok güzel haberlerle döneceksin gidip kan falan verme gebelik testi de yapma hem en önemlisi manevi boşa kayıp ve maddi kayıp bide gidicen orada doktorla falan muhatap olucaksin sana gereksiz diyecek moralini bozucak hiç gerek yok güzel güzel dinlen dua et, kuran okuyor veya okuyabiliyorsan Meryem suresini oku hiç olmadı Türkçesinden oku ve sabret güzel haberler alacaksın insallah bu kadar stres bebeği de senin vücudunu da çok yorar..