Asdfjsjdkks Hanımlar 37 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim. Az önce afedersiniz tuvalette çişimi yaparken löp diye bişey düştü baktım beyaz bişeydi. Peçeteye silince de geldi saydam. Bu nişan mıdır?
Merveonay Asdfjsjdkks olabilir canım her bünyenin farklı kimi kahve kimi bembeyaz kimi şeffaf kimi kırmızı ama hemen doğurmuyorsun merak etme benim 10 gün sonra falan başlamıştı doğumum
Kadriye009 Asdfjsjdkks 38+3 günlükken muanem vardı 3cm açıklık var demsti doktorum gecesine nişanim geldi acile gttim sabha kadr gözetim altindaydim ama ne acilmam ilerledi nede sancılarım çoğaldı 45e kadr çıkan sancı sabahına geri gtti. Düne kadr nisanim geldi ama sancım fln olmadı. Yarın doktora gidicem tekrardan 39+2yim suan
Merveonay Asdfjsjdkks Kuşum nişan geldiği an doğum başladı demek değildir ki benim nişan geldi 10 gün sonra gece suyum geldide doğum başladı o nişan sadece sona yaklaştığını söylüyor Sana ama 2 gün sonra doğuma gidersin ama 2 hafta o bebişin isteğine kalmış 😘 ama sevindim sıkıntı olmamasına