MihrimahVeAnnesiii ayşe hanım benim doktorum. Çetı muayenesi oldum darlık var kemiğin aşağıda dedi zaten ben kemiğimin acısını hissediyordum doktor dokununca daha çok acıdı. İstersen normal doğumu deneriz ama sezaryene dönmemiz gerekebilir doğum esnasında sen perşembe gününe kadar düşün karar ver dedi. Bende o yüzden hiç riske atmak istemedim. Korku heyecan bastı beni 😂