Kızlar benim de aynı şekilde koyuluk oldu tam koyu değil ama diğer çizgilere göre baya koyu renkti hatta takvime ve vücudumun belirtilerine göre 7-8 ocakta yumurtlama vardı o tarihte koyuluk oldu dediğim gibi kadına sordum teste devam et ama ben olsaydım o günü değerlendir derdim dedi ben zaten değerlendirmiştim allahtan kafam karıştı hem yok diyor hem değerlendir diyor bugün de silikleşti acaba bugün çatlama mı oldu